پورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی ، کوپه ای خاص و متفاوت

کانال TheHoonigans در یوتیوب یک کانال با ساخت بیولوژکی است که تولیدات ویژه را تفکیک می کند و هر یک از جزئیات یک کار را بررسی میکند. در این قسمت، مهندس Bisi Ezerioha، صاحب Bisimoto، نسخه Hoonigans مدل سفارشی پورشه 986 خود، که با نام Boxster شناخته می شود را نمایش می دهد. اما این فقط یک خودرو معمولی سفارشی نیست؛ این یک مورد خاص است، چرا که پورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی بوده و دارای برخی از سیستم های NOS-esque و بسیاری از نوآوری ها مانند پیشرانه biturbo است.

پورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربوپورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربو

اگر نام Bisimoto Engineering برای شما آشنا باشد، این به این معنی است که شما گروهی را که توانستند 1،029 اسب بخار برای Honda Odyssey را در نمایشگاه SEMA 2013 به نمایش بگذارند، را میشناسید. این یک خودروی خشمگین و سرکش است که باید آن را واقعا در خیابانها و جاده ها به خوبی مهار کنید.

پورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربو

این بار در مورد Boxster اصلاح شده که توسط Ezerioha خریداری و طراحی شده، باید بگوییم که خیلی بیشتر از یک اتومبیل مسابقه ای و چالش خیابانی است. این یک خلاقیت عالی پس از فروش است.

تغییرات و اصلاحات صورت گرفته روی خودرو

به غیر از تنظیم صندلی مرکزی این Boxster،  وزن زیادی از خودرو توسط Ezerioha کاهش داده شده است و دارای قطعات کاربردی زیادی از فیبر کربن است. این شامل رینگ های فیبر کربن 19 اینچ و کناره های کربنی است که کمتر از 20 پوند(9 کیلوگرم) وزن دارند. دیگر موارد منحصر به فردی که Bisimoto با Boxster انجام داده است، قرار گرفتن نمایشگر دوربین عقب در آینه دید عقب است. این بسیار جالب است، با توجه به این که موقعیت صندلی مرکزی واقعا به شما اجازه دیدن آنچه در پشت سر شما قرار دارد را نمی دهد.

پورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربوپورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربوپورشه باکستر مجهز به صندلی راننده مرکزی - خودرویی خاص با پیشرانه بای توربو

Boxster اصلاح شده نیز دارای دکمه “TO PASS” شده است،  که مانند سیستم Kers در فرمول 1، کار می کند.(بازسازی نشده و طرح جدیدی به آن اضافه نشده است). با وجود این سیستم، مانند عملکرد یک NOS برای موتور ، می تواند خروجی را از 420  به  526 اسب بخار افزایش دهد. همچنین دارای یک دکمه “LINE LOCK” است – که میتوانید با کمک این آپشن از هیولای دست کاری شده ، جاده هارا فرسوده کنید. هم چنین در عقب این کوپه اسپرت موتور  بای توربو قرار دارد، مایعی برای خنک کردن آن تعبیه شده است.

منبع : Motor1.com

در پایان نگاهی کوتاه به این خودرو پورشه دارای صندلی مرکزی بیندازید

 

مطالب مرتبط :

پورشه کاین پلاگین هیبرید 2019 رونمایی شد