جنسیس G70 جدید در پیست نوربرگ رینگ

جنسیس G70 جدید در پیست نوربرگ رینگ آلمان در حال گذراندن آزمایش های فنی است.

برخی معتقدند کیا استینگر 2018 رقیبی برای بی ام و سری ۴ گرن کوپه است، در حالی که انتظار می رود Genesis G70 به سمت اصلی حرکت کند و سدان سری ۳ را هدف قرار دهد. اما به نظر می رسد که آلمان ها در حال تماشای ماجرا هستند و اجازه می دهند که خودروسازان کره ای کار خود را انجام دهند.

G70 به نظر می رسد چندان خودروی هیجان انگیزی نخواهد بود حداقل بر روی کاغذ به چنین نتیجه ای می رسیم، اما ما معتقدیم که برند تازه تاسیس و لوکس هیوندای باید به دنبال سود و منافع خود را از طریق فروش شاسی بلندها که قابلیت آن را دارد کسب کند، و نه از طریق رقیبی برای مدل پریمیوم و معروف BMW و آن هم سری 3.

به هر حال ما تصاویر جاسوسی از نمونه اولیه یا اصطلاحا پروتوتایپ جنسیس جدید را می بینیم که در پیست مسیر Nurburgring به صورت استتار شده در حال آزمایش است. علیرغم اینکه این سدان از سیستم تعلیق پایینی برخوردار است اما باید قبول کنیم که این مدل نسخه ای معمولی است، نه نسخه عملکردی G70 که بدون شک بعدها از راه می رسد.

جنسیس G70 جدید در پیست نوربرگ رینگ

رقابتی سخت با بزرگان آلمانی

یکی از علل فروش فراوان مدل های مختلف کمپانی BMW، وجود گزینه های مختلف سیستم تعلیق برای یک خودرو مشابه است همچون سیستم تعلیق سازگار، سیستم M Sport، نرمال و غیره. در چنین شرایطی جنسیس باید رقابت سنگینی را در بخش پیشرانه با خودروهای پریمیوم آلمانی داشته باشد.

برای کلاس خودروهای پریمیوم طیف های متنوعی از پیشرانه ها با خروجی های بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ اسب بخار وجود دارد اما در بخش موتور های دیزلی تنها یک گزینه برای این خودرو وجود دارد که همان نمونه مورد استفاده شده در کیا استینگر است که ۲٫۲ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری می باشد.

جنسیس G70 جدید در پیست نوربرگ رینگ

در بخش موتورهای بنزینی جنسیس G70 از یک موتور اصلی ۲ لیتری توربو ۲۴۵ اسب بخاری استفاده می کند. گرچه یک پیشرانه ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو برای نسخه G70 N نیز قابل سفارش است.

به نظر شما این خودرو می تواند رقیب قدری برای بی ام و باشد؟

منبع : Autoevolution.com

بیشتر بخوانید :

توسعه شاسی بلند ها و کوپه ها اولویت جنسیس

جنسیس و افزودن فناوری واقعیت مجازی در خودروها

هیوندای i30 N مدل 2018 معرفی شد