گریت وال ولکس C30

پیشرانه
حجم موتور (CC) 1497
تعداد سیلندرها 4
قدرت موتور (اسب بخار ) 106
گشتاور 138
گیربکس
نوع جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده ها 5
سیستم انتقال قدرت به چرخ ها -
عملکرد و قیمت
شتاب 0 تا 100 (ثانیه) 14
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
قیمت جهانی -
قیمت در ایران 54,500,000 تومان

بررسی خودرو چینی گریت وال ولکس C30

کمپانی چینی گریت وال (Great Wall) یکی از خودروسازان فعال این کشور پهناور است که فعالیت خود را در سال 1984 آغاز کرد و اکنون از صادرکنندگان بزرگ خودروسازی چین محسوب می‌شود. گریت وال در طول سال های فعالیت خود همواره به عنوان یک برند تولید کننده خودروهای پیکاپ و شاسی بلند شناخته میشد اما در سال های اخیر تغییر رویه داده و تولید خودروهای سواری را نیز در خط تولید خود دارد. در همین راستا گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.

گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.

گروه خودروسازی راین در همکاری مشترک با گریت وال ، علاوه بر مدل های شاسی بلند و پیکاپ ، عرضه خودرو سواری ولکس C30 را در دستور کار خود قرار داده است. در ایم نقاله سعی می شود به بررسی این خودرو سواری دیار چین پرداخته شود پس با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری

بدنه گریت وال ولکس C30 به نظر بسیار کوچک می آید,ابعاد دقیق این خودرو عبارتند از 4452 میلی متر طول,1705 میلی متر عرض,1480 میلی متر ارتفاع.فاصله ی بین محور چرخ ها 2610 میلی متر است که همچنین عملکرد خوبی برای فضای داخلی را اطمینان می دهد.

گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.

طراحی قسمت جلوی وولکس C30 برجسته و گرد است,در خطوط برجسته ی بر روی موتور باعث زیبایی بیشتر خودرو میشوند,4 میله ی قرار گرفته بر روی خروجی رادیاتور از جنس کروم هستند,مدل و سبک چراغ های جلو معمولی و کلی هستند,چراغ های مه شکن تنها در مدل پیشرفته ی خودرو قرار میگیرند.

و اما نمای عقب! کپی غیراصولی و غیرحرفه‌ای از کیا اپتیما 2010 ! لبه‌های تیز و عرض زیاد چراغ که موجب پهن شدن آن شده همه و همه سعی داشته تا نمای عقب ولکس را از محکوم شدن به کپی‌برداری از اپتیما تبرئه کند. اما به نظر می‌رسد موفق نشده‌اند!

طراحی داخلی ولکس C30

طراحی داشبورد کاملاً هماهنگ و منظم بود. همه چیز سر جای خود. صفحه کیلومتر متشکل از 2 دایره که ما را به یاد پیکان اونجر می‌انداخت! فرمان سه شاخه با کلید کنترل سیستم صوتی و دور فرمان چرمی کیفیت خوبی داشت هرچند که پیش‌بینی می‌شود که قسمت نقره‌ای‌رنگ فرمان رنگش برود!(همانند تویوتا کمری).

گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.

در قسمت بالای سیستم صوتی محفظه ای بود برای نگهداری هیچ جیز! درواقع بلااستفاده بود که البته کاشف به عمل آمد محل قرارگیری نویگیشن خودروست که شرکت راین خودرو با مبلغ 1.5 میلیون تومان اقدام به نصب آن می‌کند. این یعنی شما نمی‌دانید که می‌توانید شخصاً با هفتصد هزار تومان یکی از باکیفیت‌ترین نویگیشن ها را روی ماشینتان نصب کنید!!

گریت وال ولکس C30 را می توان اولین مدل سواری کمپانی مذکور قلمداد کرد.

جمع بندی

گریت‌ وال ولکس C30 خودرویی با طراحی خوب و عملکرد فنی مناسب است که مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. خودرویی کم استهلاک و کم‌مصرف که می‌تواند در درازمدت همراهتان باشد. خدمات پس از فروش به گفته عاملان فروش در سطح نمایندگی‌های خودروسازان راین و آسان موتور (هیوندای) انجام می‌پذیرد که در این صورت با توجه به شعب متعدد این شرکت‌ها می‌توان روی خدمات مناسب آن حساب کرد.
منبع : Pedal.irPardiskhodro.com

 مطالب مرتبط :

نقد و بررسی فولکس واگن آرتئون 2018

سال ساخت 2011
سبک بدنه سدان (Sedan)
کشور سازنده چین
قدرت موتور 106 اسب بخار
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت ترکیبی 6/1 در هر100 کیلومتر

نظر شما در مورد این خودرو چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید